Nová VR Banking App

Nahrazení dosavadní aplikace VR Banking Classic

Nová VR Banking App s vylepšeným uživatelským prostředí a vysokými bezpečnostními standarty. Postupně nahrazuje předchozí německou aplikaci VR Banking Classic a nabízí nové vylepšené funkce.

Základní informace ke zprovoznění aplikace

K používání nové aplikace potřebujete německý účet a aktivovaný německý Online-Banking. Následně si aplikaci stáhněte z Vašeho app storu a nastavte zadáním jména banky Volksbank Raiffeisenbank Nordoberpfalz eG (případně kódu banky tzv. BLZ 7539 0000), Vašeho VR-NetKey a PINu do německého Online-Bankingu. Poté můžete využívat nespočet nových a vylepšených funkcí aplikace.  

VR Banking App

 

Jednoduché užívání bankovních služeb např. platby, trvalé příkazy

VR Banking App



Chat s našimi německými kolegy

VR Banking App


Elektronická schránka pro bezpečnou komunikaci s bankou

VR Banking App

 


Zobrazení obratů

VR Banking App

Potvrzování transakcí prostřednictví push zpráv (především pro správu Vašich německých firemních účtů)

VR Banking App



Funkce zavoláme Vám zpět

VR Banking App najdete ke stažení zde:

QR-Code: Download der neuen VR Banking App für Android und iOS

Video návod na registraci aplikace

Nejčastější dotazy k VR Banking App

Jak přejdu z VR Banking Classic App na novou VR Banking App?

Stáhněte si novou VR Banking App z Vašeho app storu a nainstalujte si ji. Nastavte si heslo pro přístup do aplikace, propojte s naší bankou a zadejte údaje pro přihlášení do německého Online-Bankingu. Následně můžete v nové aplikaci spravovat Vaše německé účty. Přístupové údaje do německého Online-Bankingu zůstávají stejné, pro přístup do aplikace jste si zvolili vlastní heslo při její instalaci. Místo hesla můžete k otevření aplikace použít také biometrické údaje (např. rozpoznání obličeje nebo otisk prstu).  

Zapomněl jsem heslo do VR Banking App

1. Odinstalujte aplikaci.

2. Stáhněte si aplikaci z Vašeho app storu.

3. Nainstalujte aplikaci na Vaše mobilní zařízení a zvolte si nové heslo pro přístup. (Přihlašovací údaje do německého Online-Bankingu se nezmění.)  

Proč nemůžu VR Banking App najít v app storu?

Pokud se Vám aplikace nezobrazuje ve Vašem app storu, je možné, že operační systém Vašeho mobilního zařízení nesplňuje technické požadavky. Aplikace funguje na zařízeních s operačními verzemi Android 6.0, iOS 13.0 a vyšší. Zkontrolujte verzi Vašeho operačního systému.   

Chci si nainstalovat VR Banking app a aplikace vyžaduje registraci.

Pokud provedete registraci mobilního zařízení při nastavování aplikace, vytvoří se jedinečné propojení mezi aplikací na daném zařízením a Vaším VR NetKey (německým Online-Bankingem) a tím je zajištěný druhý faktor pro Vaši autorizaci. 

Přihlašování je pro Vás bezpečnější!

Za jakých podmínek mohu VR Banking App používat?

1. Používáte německý Online-Banking.

2. Operační systém mobilního zařízení min. Android 6.0 nebo iOS 13.0

Jaké účty mohu v VR Banking App spravovat?

V aplikaci můžete spravovat Vaše německé účty, které máte u naší banky, stejně jako v německém Online-Bankingu.

Proč musím často zadávat číslo TAN při používání Vr Banking App?

Důvodem je směrnice EU o platebních službách PSD2, která Vám zajišťuje větší bezpečí. Velmi důležité je silné ověření klienta, dvoufaktorové ověření (2FA).

1. faktorem je Váš VR-NetKey v kombinaci s PIN.

2. faktorem je TAN.

Náš tip: Zaregistrujete-li si aplikaci, vytvoříte propojení mezi zařízením a německým Online-Bankingem, bude Vaše přihlášení bezpečnější a budete mít automaticky k dispozici 2. faktor.